Головна » Статті » Діагностика |
Діти з особливими потребами: інтеграція в соціум
Освіта дітей з особливими потребами є важливою соціальною проблемою. Де мають навчатися такі діти: в спеціальних закладах чи у загальноосвітній школі? На це запитання немає однозначної відповіді: перебування у корекційній школі-інтернаті є комфортнішим, хоча й позбавляє учнів можливості повноцінного спілкування зі світом; навчання ж у загальноосвітньому закладі розвиває у них комунікативні навички, що важливо, проте може додати проблем психологічного характеру, бо такий школяр не в змозі опановувати зміст навчальної програми нарівні з іншими. Досвідом розв'язання проблеми діляться педагоги Маріуполя, які пропонують здійснювати навчання дитини з особливими потребами у спеціальних класах, створених при загальноосвітній школі, долучати цих школярів до гурткової, факультативної, позакласної роботи спільно з учнями класу-норми. Джерело: http://docme.ru/vR02 | |
Переглядів: 1080 | |
Всього коментарів: 0 | |