Головна » Статті » Виховні години та позакласні заходи |
День зимового іменинника
Мета. Сприяти встановленню дружніх стосунків між учнями, формувати дитячий колектив; пробуджувати в дітей почуття доброти, дружби; спонукати до взаємодовіри, відвертого спілкування. Обладнання. Торбинки з подарунками, вата, надпис «День іменинника», сніжинки з паперу, різнокольорові кульки.
Казкар 1. Добридень, дорогі мої маленькі друзі. Відверто кажучи, ми вас спочатку і не впізнали. Усі ви сьогодні святково одягнуті, охайні. А чому? Діти. Бо день іменинника. Казкар 1. А нас ви знаєте? Діти. Ні! Казкар 1. Ні? Тоді давайте швидко познайомимось. Казкарі. Ми – Казкарі! Казкар 1. Це ми придумуємо для вас казки. (Звертається до залу.) Вам тати і мами часто розповідають казки? (Відповіді дітей.) А які казки ви знаєте? (Відповіді дітей). Казкар 2. Молодці! Ви багато казок пригадали. Справа в тім, що я вас знаю давно-давно, бачив хто чим займався в дитячому садку або вдома, в школі. Адже справжній чарівник має знати про все… А тепер скажіть мені, будь ласка, чого ви чекаєте від сьогоднішнього свята? Діти. Посмішок, подарунків, пісень, солодощів. Казкар 2. Чудово! Обов’язково сьогодні будуть і подарунки, і посмішки, і пісні, і солодощі. Створимо свято-казку, згода? Діти. Так! Казкар 2. А допоможуть нам у цьому наші вірні помічники. Під музику забігає Вітерець. Вітерець. У-ух! Зупинюся на хвилинку, Бо таку іще родину Я не бачив чарівну. Я літав у зимнім лісі, Я ховавсь у хатній стрісі… З горобцями позмагались! Я вже тут – вони відстали. Вітер – я! Вітрець. Вітрило. Є у мене дужі крила. Я лечу, мов думка, швидко І мене зовсім не видко. (Дме щосили на дітей.) Звучить музика, заходить Сніжок. Сніжок. Як приємно мати силу, Щоб творити білий килим, Покружляти в чистім полі, Нагулятися доволі, Під ногами поскрипіти – Ой як гарно в світі жити! А зовуть мене – Сніжок! Дітям перший я дружок. Люблять всі мене й цінують, Ліплять сніжки, бешкетують. Тільки ж мами, ваші мами, Не погоджуються з вами, Коли сніг ви, як на те, Як «морозиво» їсте! Попереджую усіх – Я холодний білий Сніг! То ж не їжте мене, діти, Як не хочете хворіти. Сипле на всіх ватою-снігом, а Вітерець допомагає. Під музику заходить Морозець. Морозець. Я – рум’яний Морозець, Юний спритник-молодець. Ви, дівчатка і хлоп’ятка, Всі катались на санчатах І на лижах, ковзанах По долинах і ярах. Хто б мені з вас підказав: Хто вам ковзанку скував, Хто зробив сніжок скрипучим, Заморозив білі кручі, Хто зробив твердою воду Малим діткам на догоду? Діти. Мороз! Казкар 2. Морозець, Сніжок і Вітер Принесуть вам радість, діти! Казкар 1. Але яке ж свято іменинника без самих іменинників? Є серед вас такі? (Є!) Тоді давайте поаплодуємо і запросимо зимових іменинників. Виходять діти –іменинники. Казкар 2. Шановні іменинники, наші помічники, крім снігу, морозу і вітру, принесли для вас солодкі подарунки. Але щоб їх отримати кожен з вас повинен розказати про себе і назвати день свого народження. (Діти по черзі розказують, отримують приз і сідають на попередньо підготовлені місця). Казкар 1. Прилетіли в трійці коні-скакуни, У санях привезли дівчину вони. Має біле личко дівчина чудова. Рукавом змахнула – у дерев обнови. Все навкруг іскриться, все переливається, Білокоса дівчина дітям усміхається. Ви ж часу не гайте, швидко відгадайте: Що за трійка мчалась? Як дівчина звалась? (Зима та три її місяці.) Звучить музика, з’являється Зима. Зима. Стало біло навкруги, Я розтрушую сніги, Наганяю холоди, Води сковую в льоди. В дружбі з дітьми я всіма. Здогадались? Я – Зима. Чи підготувалися ви до свята? За вами весь час потрібно наглядати. Вам би тільки святкувати, а як, то, мабуть, і не дуже знаєте? Казкар 2. Дуже вже ти сувора, матінко Зимо. Зима. А мені, Зимі, так і треба. Недаремно ж рік починати та закінчувати мені довірили. Надія, значить, є на мою суворість та обережність. Казкар 1. Діти, назвіть, будь ласка, ознаки зими, щоб вона не була такою суворою. (Діти називають). Казкар 2. А ще час твій, Зимонько, дуже казковий! На вулиці мороз, темрява рано настає. На вікнах візерунки — вулиці не видно. Як же без казки обійтись? Зима. От і почну я зараз казку! Жив собі старик-роковик. Де проживав ніхто не знає. Пішов по землі та непомітно вище гір, вище хмар виріс. Як хмару головою пробив, став махати рукавом та запускати птахів. І кожна птаха зі своїм ім'ям. Ось махнув старик-роковик перший раз, і полетіли перші три птахи. Од крил холодом-морозом повіяло, з пір'я білий сніг посипався. Коли відгадаєте загадку, то дізнаєтеся, хто ж такий перший птах. Холод нам несе мороку, У турботах лине будень. Це – останній місяць року. Зветься як? Вгадали? (Грудень.) Казкар 1. Тож, першим місяцем, якого випустив старик-роковик, був грудень – останній місяць зими. А що означає назва місяця грудень? (Нерівний шлях, укритий грудками). Казкар 2. Існували ще й інші назви цього місяця. Хто з вас може назвати? (Студень, стужайло, вітрозим, зимник, мостовик, першозимник, хмурень). Казкар 2. Молодці! Казкар 1. Ну ж бо, грудневі іменинники, вам слово.
Джерело: http://teacher.at.ua | |
Переглядів: 2771 | |
Всього коментарів: 0 | |