Головна » Статті » На допомогу вчителю » Розробки уроків |
Урок 1. Тема. Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Опрацювання вірша «Колискова пісенька». Загадки. Мета. Ознайомити учнів з буквою «ха», її звуковим значенням; виробляти навички читання складів та слів з новою буквою; розвивати увагу, пам'ять, зв’язне мовлення; виховувати інтерес до читання; корекційна – розвивати фонематичний слух, формувати читацькі навички. Обладнання. Відеозапис колискової «Ой ходить сон коло вікон»; презентація до уроку. Матеріал до уроку. Буквар, ст.96-97 Хід уроку І. Організація класу. ІІ. Актуалізація опорних знань.
Хом'ячок наш захворів - Хтось холодним напоїв. Хом'ячкові нудно в ліжку, Ходить в гості сіра мишка. ІІІ. Робота з новим матеріалом.
ІV. Підсумок уроку. Урок 2. Тема. Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Робота з дитячою книжкою. Н.Забіла «Хатинка на ялинці». Мета. Закріпити знання учнів про букву «ха», звук [х]; удосконалювати вміння складати звукові моделі слів, читати слова з вивченими буквами; розвивати зв’язне мовлення, увагу, пам'ять, образне мислення; виховувати інтерес до читання; корекційна – розвивати уміння розрізняти звуки у словах, формувати читацькі навички. Обладнання. Картки зі словами для звукового аналізу; таблиця до теми; презентація до уроку. Матеріал до уроку. Буквар, ст.98-99 Хід уроку І. Організація класу. ІІ. Актуалізація опорних знань.
Читання складів, слів, речень. ІІІ. Робота з новим матеріалом.
По голубому полі Легкі, немов пір’їнки, Пливуть собі поволі Білесенькі перинки. (Хмари)
В небо вдивляюсь. По ньому пливе Слоник, метелик і літера "Ве", І крокодильчик (а може, дракон) Ледь не торкається лапками крон. Замок пливе - в ньому Фея живе, Далі он, лебідь і бджілка пливе. Очі заплющу, рахую до ста - Бачу вже квітку літак і кота. Бачу вітрильник я і пароплав... Вітер дмухнув - і усе розмішав... В небо вдивляюсь. Від сміху аж плачу: Слонометелика з хвостиком бачу, Лебідь, от цирк, осідлавши кота, Ловить те чудо уже за хвоста. А крокодильчик (а може, дракон) Ласує смачно собі літаком. Замок десь зник. Пароплавобджола Жалить вітрильник (яка ж вона зла!) Далі он, вже квіткоконик приліг... - Дякую, любі хмаринки, за сміх!
Легко – легенько, близько – близенько, тихо - ….
IV. Робота з дитячою книжкою. Слухання казки Н.Забіли «Хатинка на ялинці». Відповіді на запитання за змістом казки. V. Підсумок уроку. | |
Переглядів: 1872 | |
Всього коментарів: 0 | |