Розвиток мислення на уроках природознавства
Ефективність розвитку дитячої творчості значною мірою залежить від ступеня сформованості інтелектуальної культури педагога та учня, основними показниками якої є вміння мислити і конструктивно взаємодіяти з іншими. Тому важливою складовою кожного уроку має стати застосування інтерактивних методів навчання і впровадження в освітній процес завдань, спрямованих на розвиток поняттєвого, творчого, дивергентного мислення, а також мовлення учнів.
Зміст таких завдань для уроків математики й української мови розкрито у попередніх публікаціях (див.: “УПШ”, 2013, №№ 2, 4).
Сьогодні до вашої уваги — творчі завдання з природознавства.
Джерело: http://docme.ru/Cg02 |
Категорія: Матеріали для роботи | Додав: (2014-04-14)
| Автор: Алексей Евланов
|
Переглядів: 1309
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]