Опорні схеми створимо самі
Різноманітна наочність (таблиці, малюнки, схеми, діаграми, графіки) допомагає дітям краще засвоїти і закріпити нові поняття. Якщо графічне подання матеріалу поєднується з діяльнісним підходом, то навчання стає значно ефективнішим. Адже школярі не тільки використовують готові дидактичні матеріали, а й створюють їх власноруч, доповнюючи або придумуючи нові схеми і малюнки. Так учні краще усвідомлюють зміст понять, засвоюють взаємозв'язки між ними, запам'ятовують необхідне. Подаємо опис форм такої роботи з дітьми на уроках “Сходинки до інформатики” у 2-му класі на основі опорних схем.
|
Категорія: Матеріали для роботи | Додав: uvenal (2014-05-06)
| Автор: Ольга Коршунова
|
Переглядів: 1169
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]