Головна » Статті » Класоводам

Батьківські збори . 2 клас

Батьківські збори №1. Зміст і організація навчально-виховного процесу у 2 класі

2 клас

1. Перелiк навчальних предметів, якi вивчаються у 2 класі та характеристика. 2. Основнi вимоги до знань, умінь та навичок учнiв.

3. Ознайомлення з планом виховної роботи

4. Організаційні питання

 

Основнi вимоги до знан, умінь та навичок учнів з конкретного навчального предмету розкривають згiдно з дiючою програмою. У 2 класi учнi мають навчитися свiдомо i виразно читати цiлими словами у темпi 40 - 60 слiв за хвилину (допускається поскладове читання важких слів); дiлити текст на логiчно закiнченi частини (абзаци); знаходити (з допомогою вчителя) вiдоме i невiдоме, головне i другорядне, основну думку; вiдповiдати на запитання. Темп читання мовчки - 45-70 слів за хвилину. Об'єм тексту для аудіювання 120-160 слів і звучатимемо він 1,5-2 хвилини. Діалог має складатися з 3-4 реплік без етикетної репліки, усний переказ - 50-55 слів, а усний твір - 45-50 слів. Об'єм тексту для списування - 30-40 слів, а диктанту - 30-40 слів. Твір - 2 речення, а письмовий переказ - 40-50 слів. Темп письма на кінець року - до 20 знаків за хвилину. Обсяг домашнього завдання - 45 хвилин.

Другокласникi повиннi знати назви дитячих книжок, про кого (про що) в них йдеться; розрiзняти основнi елементи книжок; дотримуватися санiтарно-гiгiєнiчних вимог до читання.

Вони вчаться калiграфiчно правильно списувати текст з дошки та з пiдручника; вживати велику букву в іменах, прiзвищах людей та кличках тварин; визначати наголос у дво- трискладових словах; послiдовно називати у мовленому словi звуки, давати їм характеристику, позначати вiдповiдними буквами.

На кiнець навчального року учнi другого класу повиннi вмiти читати, записувати i порiвнювати числа вiд 0 до 100; виконувати дiї додавання i вiднiмання в межах 100 (усно i письмово); знати таблицю додавання i вiдповiднi випадки вiднiмання, таблицi множення чисел 2, 3; розв’язувати найпростiшi задачi на 1-2 дiiї першого ступеня (зокрема на збiльшення або зменшення числа на кiлька одиниць).

Виконуючи завдання, дитина повинна самостiйно дiбрати необхiдне навчальне приладдя, правильно розмiстити його на робочому мiсцi, пiдтримувати порядок пiд час заняття, найти потрiбний матерiал за змiстом пiдручника, дотримуватись (пiд керiвництвом вчителя) певної послiдовностi виконання завдання, перевiрити результати своєї працi, користуючись алгоритмом, словником, зiставляючи зi зразком.



Джерело: http://teacher.at.ua
Категорія: Класоводам | Додав: Iryna (2011-03-23)
Переглядів: 3348 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]