Головна » Статті » Класоводам

Батьківські збори . 1 клас

Батьківські збори №7. Здібності. Коли і як вони розвиваються

1. Обговорення педагогічної ситуації

2. Виступ класовода.

Обговорення педагогічної ситуації

— У мене, словом, зовсім незвичайна дитина. Повiрте, я не перебільшую. Йому зараз 6 рокiв, а він умiє швидко читати, швидко лiчити у межах тисячi, знає майже всi держави свiту, швидко, без запинки може назвати видатних державних дiячiв у країнi та за рубежем. Прочитає вiрша i зразу ж його запам’ятає. Мене це дуже турбує.

— Що ж саме? Великi здiбності?

— Нi, що ви! Я вважаю, що йому нiчого робити в першому класi. Чи не можна дитину відразу віддати до другого класу? Адже вiн буде нудьгувати в першому класi, обганяти ровесникiв. Для чого ж втрачати рік?...

1. Як ви вважаєте, чи буде перший рiк навчання в школi для такої дитини втраченим?

2. Що, крiм знань, набуває дитина в школi?

3. Чи можуть слова матерi бути свiдченням великих здiбностей дитини?

4. За якими ознаками можна судити про наявнiсть в учня здiбностей?

5. Як пов’язані мiж собою наполеглива праця i розвиток здiбностей? Наведiть приклади.

6. Проаналiзуйте поведiнку, звички, iнтереси вашої дитини. Якої ви думки про її здiбностi?

Виступ класовода

Пiд здiбностями психологи розумiють такі iндивiдуальнi особливостi людини, якi не зводяться до наявних знань, умiнь i навичок, але сприяють легкостi i швидкостi їх здобуття. В основi розвитку здiбностей лежать деякi вродженi особливості, якi називають задатками.

Вченi стверджують, що кожна людина має певнi здiбностi. Важливо вчасно помiтити їх прояви i створити належнi умови для розвитку.

Здiбностi розвиваються у процесi дiяльностi. Однак, якою б здiбною людина не була, вона навряд чи зможе досягти великих успiхiв у працi, якщо не привчена працювати наполегливо i добросовiсно.

Характерна риса молодших школярiв широта i несталiсть iнтересiв. Тому завдання дорослих полягає в тому, щоб не ставити перед собою мету виховати вундеркiнда, а дбати про загальний розвиток дитини, пробуджувати iнтерес до рiзних видiв дiяльностi та залучати малюка до участi в них.



Джерело: http://teacher.at.ua
Категорія: Класоводам | Додав: Iryna (2011-03-23)
Переглядів: 1371 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]