Головна » Статті » Класоводам

Батьківські збори . 1 клас

Батьківські збори №5. Гра – не просто забава

1. Значення гри для загального розвитку дитини.

2. "Домашнi” iгри.

3. Загальнi правила iгор.

Шестирiчний малюк пiшов у школу. Вiн уважно слухає вчителя, виконує його вказiвки, оволодiває знаннями, але психологiчно ще залишається дитиною, яка любить гратися. Тобто, змiна провiдної у дошкільному вiцi iгрової дiяльностi на навчальну вiдбувається не зразу, а поступово. Гра допомагає школяревi включатися у навчання, оволодiвати складною "професiєю” учня. Вона впливає на розвиток пам’яті, мислення, уяви, сприяє процесу засвоєння знань, умiнь i навичок, збагачує соцiальний досвiд дитини. Крiм того, спiльна гра з малюком має ще один важливий аспект: лише через спiлкування з дитиною дорослий проникає в її душу, сприяє виникненню довiри i взаєморозумiння.

Вченi по-рiзному класифiкують iгри: творчi iз правилами і сюжетно-рольовi, дидактичні та iн. Ми поговоримо з вами про так звані «домашні» ігри. Ви можете гратися з дiтьми тодi, коли вiдпочиваєте чи готуєте вечерю, йдете по вулицi або їдете в тролейбусi.

Наведемо деякi з них:

«Яке слово довше?»

— Зараз ми з тобою будемо порівнювати слова. Я назву два слова, а ти визнач, яке з них довше. Запам‘ятай: порiвнювати треба самі слова, а не тi речi, які ними називаються.

Хвiст - хвостик, черв’ячок – змія, кiт - котеня, ніж - голка, рiчка - стрiчка.

«Знайди зайве слово»

Дуб, сосна, бузок, ялина.

Капуста, слива, картопля, морква.

«Що я задумала?»

Я задумала якийсь предмет. Відгадай, що я задумала. Але для цього постав менi кілька запитань, які допоможуть тобi дiзнатися про це.

«Хто бiльше скаже»

Позмагайтеся, хто з вас більше поставить запитань до одного і того ж об’єкта.

"Назви предмет”

Назви п‘ять предметiв жовтого (або iншого) кольору; п’ять предметiв з пластмаси; п’ять предметiв, однакових за формою.

Загальні правила iгор складенi на основi рекомендацiй Нiкiтіних.

1. Гра повинна приносити радість і дитині, і дорослому.

2. Зацікавте дитину, але не змушуйте її гратися, не викликайте перенасичення грою.

3. Всi завдання діти повинні виконувати самостійно.

4. Завдання мусять бути посильними для дiтей.

5. Бiльше хваліть за успіхи.

6. Не стримуйте рухову активність дитини, створюйте в грі невимушену обстановку.

7. Влаштовуйте змагання на швидкість вирiшення iгрових завдань.



Джерело: http://teacher.at.ua
Категорія: Класоводам | Додав: Iryna (2011-03-23)
Переглядів: 1486 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]