Головна » Статті » Класоводам

Батьківські збори . 1 клас

Батьківські збори №2. Ваша дитина стала школярем

 (Органiзацiйні збори, котрі проводяться в перший тиждень навчання)

1. Виступ класовода.

2. Анкетування батькiв.

3. Виступ вихователя групи продовженого дня.

4. Вибори батькiвського комiтету.

5. Вручення пам’яток.

Виступ класовода. Привiтання з початком навчання дiтей у школi. Знайомство з батьками. Ознайомлення з умовами школи, контингентом учителiв та учнiв. Режим життєдiяльностi першокласника в школi. Навчально-виховнi завдання на рiк.

У першому класi учнi повиннi навчитися читати словами (окремі слова — за складами) невеликi зв’язнi тексти зi швидкiстю 20-30 слiв за хвилину; розумiти прочитане; знати букви алфавiту та звуки, якi вони позначають на письмi; вмiти виконувати звуковий та звуко-буквений алiзи слiв; списувати слова i речення; записувати на слух склади, слова i речення, вимова яких збiгається з написанням; складати уснi розповiдi за малюнком, побаченим, за аналогiєю з прослуханим. Дiти знайомляться з основними елементами книги (обкладинка, корiнець, сторiнка), вчаться користуватися закладкою.

Першокласники мають вмiти додавати i вiднiмати в межах 10; читати i записувати числа до 20; розв’язувати простi задачi на одну дiю; розпiзнавати круг, трикутник, квадрат; вимiрювати довжину відрізка i будувати вiдрiзок заданої довжини.

Учнi першого класу вчаться добирати необхiдне обладнання до занять, правильно сидіти пiд час читання i письма, користуватися навчальним приладдям. Вони повиннi вмiти видiляти в предметах певні ознаки (розмiр, форму, колір, смак тощо), порiвнювати об’єкти за зовнішніми ознаками, перевiрити роботу шляхом зiставлення зi зразком, оцiнювати її за орiєнтирами, даними вчителем.

Для отримання iнформацiї про сім’ю першокласника та умови сiмейного виховання доцiльно запропонувати батькам анкету такого змiсту:

1.    Запишіть дані про вашу дитину: прізвище, ім’я, по-батькові; рік, число і місяць народження; місце проживання.

2.    Чи відвідувала дитина дитсадок? Чим любить займатися?

3.    З ким у сім’ї більше дружить (з бабусею, дідусем, братом, сестрою)? З ким товаришує із ровесників?

4.    Чи є в сім’ї бібліотека?

5.    Чим можете допомогти класові?

6.     Повідомте дані про себе: прізвище, ім’я та по-батькові, рік народження, освіта, де і ким працюєте.

Виступ вихователя групи продовженого дня. Розкриття завдань, змiсту, форм i методiв органiзацiї навчально-виховної роботи в групi продовженого дня. Характеристика режимних моментiв групи (прийом дiтей, спортивна година, обiд, сон, прогулянка на свiжому повiтрi, заняття за інтересами, клубна година). Матерiальне утримання дiтей у групi.

Вибори батьківського комітету. Батькiвський комiтет - колективний орган. Він виконує такi функцiї: сприяє школi у здiйсненнi мети i завдань нацiонального виховання; залучає батькiв до активної участi в життi класу, школи; змiцнює зв’язки з громадськими органiзацiями; попереджує дитячу бездогляднiсть i правопорушення; органiзовусє дозвiлля дiтей i батькiв, вiдвiдує сiм’ї учнiв i разом з класоводом надає їм допомогу у вихованнi дiтей.

Класний батькiвський комiтет обирають або переобирають на органiзаційних зборах. Вiн працює пiд керiвництвом класовода. При комiтетi можуть бути створенi рiзноманiтнi комiсiї (навчальна, культурно-масова, спортивная та ін.). Очолює його голова батькiвського комiтету.

Для того, щоб батькiвський комiтет був дiяльним, учителю варто з особливою увагою ставитись до пiдбору його складу. Бажано, щоб це були батьки з дiловими моральними якостями, якi бажають допомогти класовi і школi в органiзацiї навчально-виховного процесу.

Пам’ятка для батькiв першокласникiв

1.    На прикладах, взятих з життя, демонструйте дітям зразки чесного виконання обов’язку перед суспільством і сім’єю.

2.    Відвідуйте збори і заняття для батьків. Ми постараємось, щоб вони стали для вас доброю школою організації сімейного виховання.

3.    Виділіть школяреві постійне робоче місце.

4.    Привчайте учня до охайності, дбайливого ставлення до шкільного майна і навчальних посібників.

5.    Щоденно цікавтесь успіхами дитини в школі (питайте: «Що цікавого було сьогодні в школі? Про що ти дізнався, чого навчився? Чи похвалила тебе вчителька? За що?» замість традиційного «Чи з’їв все те, що я дала тобі до школи? Не товаришуй з Миколою, бо він поганий хлопчик!»). Радійте успіхам малюка, допомагайте йому, але пам’ятайте, що допомога і контроль не повинні бути муштрою, моралізуванням. Головне – підтримуйте інтерес до навчання.

6.    Сприяйте тому, щоб дитина брала участь у заходах, що проводяться в класі або школі.

7.    Намагайтесь вислухати дитину до кінця. Поділитися своїми враженнями – природна потреба малюка.

8.    Організовуйте дозвілля дитини, надавайте їй змогу ходити в кіно, театр, на виставки тощо; привчайте слухати музику, читати художню літературу; підтримуйте інтерес до техніки, образотворчого мистецтва і фізкультури.

9.    Систематично привчайте малюка до праці.

10. Пам’ятайте, що тільки разом зів школою можна добитися бажаних результатів у вихованні і навчанні дітей. Учитель – ваш перший порадник і друг. Радьтеся з ним, підтримуйте його авторитет. Зауваження щодо роботи учителя висловлюйте в школі, на зборах. Не робіть цього в присутності дітей.



Джерело: http://teacher.at.ua
Категорія: Класоводам | Додав: Iryna (2011-03-23)
Переглядів: 5606 | Рейтинг: 2.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]